karnaval.ir

یزدان مرشدزاده

انتشار

14 مرداد 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

این بار در مشاهیر گردشگری با کنراد هیلتون بنیان گذار هتل های هیلتون آشنا می شویم. مردی که ثروتی هنگفت را در دنیای هتل ها بدست آورد و تحولی بود دراین صنعت.

دلیل شهرت کنراد هیلتون

وی کسی بود که در صنعت هتل داری فعالیت می کرد و توانست موسس هتل های زنجیره ای و بزرگ هیلتون در سرتاسر دنیا باشد. کنراد نه تنها در دنیای هتل داری نام و رسمی پیدا کرده بود بلکه به انجام فعالیت های دیگری مانند برگزاری مسابقات و ساخت کالج ها و ... می پرداخت.

تولد

کنراد در 25 دسامبر سال 1887 در سان انتونیو واقع در نیو مکزیکو چشم به جهان گشود. پدر او یک مهاجر اهل نروژ بود و مادر او یک آلمانی تبار. کنراد دارای 7 برادر و خواهر بود و در خانواده ی شلوغی بزرگ شد.

زندگی

کنراد در همام سنین جوانی در مغازه ی پدر خود شروع به کار کرد و این گونه قابلیت هایی را به دست آورد. او راه و رسم خرید و فروش و ارتباط با دیگران را به خوبی آموخت و تجربیات زیادی را کسب کرد و بعد ها به عنوان کارمند بانک شروع به کار کرد.

وی برای اولین بار هتلی را خرید که دارای 40 اتاق بود و این اتفاق در سال 1919 به وقوع پیوست. زمانی که بانک ها شروع به گرفتن خانه هایی کردند که تحت تصرف بانک بود مردم به هتل ها مراجعه می کردند. گفته می شود حتی هر اتاق در روز 3 بار پر و خالی می شده است. لابی هتل نیز تبدیل به مکان مناسبی برای دیدارهای کاری و غیر کاری میان مردم بدل گشته بود.

کنراد هیلتون با گذشت زمان شروع به خریدن هتل های بیشتری در تگزاس کرد و این شروعی بود برای برپایی امپراطوری هتل های هیلتون ( Hilton Hotels ) .

در سال های 1950 تا 1960 هتل های هیلتون در سطح بین المللی فعالیت می کردند و این به این دلیل بود که کیفیت ارائه در هتل های هیلتون در سطح بین المللی بوده و هست.

او 188 هتل در 38 شهر آمریکا دارد.

امروز این هتل ها توسط شرکت هیلتون ورلدواید در لس آنجلس، کالیفرنیا اداره می‌شود. تعداد این هتل ها تا سال 2008 به 553 عدد رسیده بود.

مرگ

در 3 ژانویه 1979 کنراد هیلتون در اثر مرگ طبیعی در سن 91 سالگی در گذشت.

کنراد هیلتون بنیان گذار هتل های هیلتون
کنراد هیلتون بنیان گذار هتل های هیلتون

#مشاهیر گردشگری جهان را در کارناوال بشناسید.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.