karnaval.ir

زهرا میرزایی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

15 مهر 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

در این قسمت نگاهی خواهیم داشت به سریع ترین سفری که به دور دنیا با دوچرخه انجام شده است.

سفر به دور دنیا از محبوب ترین موضوعات در ثبت رکود گینس است، افراد زیادی تا به امروز دور کره ی زمین را با وسایل نقلیه متعدد پیموده اند تا نامشان را در فهرست برترین های جهانی ثبت کنند و همه روزه هم در رکورد زنی با یکدیگر در این زمینه رقابت می کنند.

از محبوب ترین وسایل نقلیه برای سفر و جاودانه کردن نام در این رکوردها، سفر با دوچرخه می باشد، در این مطلب به معرفی فردی به نام بوروس گوردون ( Bruce Gordon ) می پردازیم. او توانست با 153 روز رکاب زدن دور دنیا را طی کند، او 10 روز زودتر از فرد پیشینی که این رکورد را ثبت کرده بود به خط پایان رسید.

بوروس گوردون 48 سال دارد و شغلش پیمانکار ساختمان و ساکن کلمبیا است. او درباره ی رکوردش می گوید:

احساس خیلی خوبی دارم که این کار را با موفقیت به اتمام رساندم، من فکر می کردم که می توانیم در روز 200 کیلومتر را طی کنم در صورتی که تنها توانستم روزی 125 کیلومتر رکاب بزنم و همین سبب شد تا حدودا یک ماه از چیزی که فکر می کردم سفرم دیرتر تمام شود.

او می افزاید:

خاطرات بیادماندنی از نیوزلند، استرالیا، یونان، مقدونیه، کوزوو، صربستان، بوسنی، کرواسی، مجارستان، جمهوری چک، آلمان، دانمارک، هلند، بلژیک، فرانسه، اسپانیا، انگلستان، آمریکا و کانادا دارم.

فرهنگ و آداب و رسوم در هرجا متفاوت است، اما درین فرهنگ های گوناگون از نزدیک هیجان انگیز است، همه جا می توان به زبان انگلیسی صحبت کرد و بسیاری از چیزهایی که در آمریکا داریم در بقییه ی کشورها هم وجود دارد.

استرالیا مکان مورد علاقه ی گوردون بود اگر چه همه ی کشورها را دوست داشت و از سفر به آن ها لذت برد اما او استرالیا را سرگرم کننده ترین مکان می داند و می گوید رفتار مردمانش بسیار دوستانه بوده است.

 

 جدول اطلاعات گینس

رکورد دار بوروس گوردون
مکان شروع و پایان از کلمبیا
زمان ثبت رکورد 2011 میلادی
سریع ترین سفر دور دنیا با دوچرخه

با #رکوردهای گینس گردشگری در کارناوال آشنا شوید.

زمانی موفق خواهی شد که شوقت به موفقیت، بیشتر از تَرست از شکست باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.