karnaval.ir

رضا قره غریبی

انتشار

28 مرداد 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

این بار در مشاهیر گردشگری با حسین ثابت بکتاش کارآفرین و هتلدار ثروتمند ایرانی آشنا خواهیم شد. 

دلیل شهرت

حسین ثابت یکی از ثروتمندترین افراد شناخته شده ایرانی در بخش گردشگری می باشد. او در گذشته مالک پروژه های بزرگی همچون  هتل داریوش و پارک دلفین های کیش بوده و در حال حاضر صاحب چندین هتل در کیش است و علاوه بر تمام این ها چندین هتل نیز در جزایر قناری از آن اوست.

او صاحب یکی از بزرگترین شرکت های هتلداری در کشور اسپانیا می باشد و در جزیره اختصاصی اش سکونت دارد.

او قصد اجرای پروژه های بسیاری در ایران دارد که به گفته خودش تا زمانی که شرایط اجرای آن ها فراهم نگردد، فعالیتی در این زمینه ها نخواهد کرد.

برای مثال او قصد داشت هتلی 500 اتاقه و سبز در کیش احداث کند که حتی کارهای اولیه آن آغاز شده بود اما در سال 1389 این پروژه بنا به دلایل متفاوتی متوقف شد.

تولد

حسین ثابت در سومین ماه بهار سال 1313 در شهر مشهد متولد شد.

زندگی 

حسین ثابت پس از دریافت دیپلم خود در ایران برای ادامه تحصیل در دانشگاه به اروپا سفر کرد. وی دوره دانشجویی چندان آسانی را نگذارنده و برای امرار معاش در دوره دانشجویی در کشور آلمان به خرید و فروش روزنامه مشغول بود. سختی های امرار معاش و تحصیل باعث شکست و نتیجه نگرفتن او نشد و وی توانست در رشته برق و الکترونیک در دانشگاه فارغ التحصیل شود.

تحول زندگی او پس از بازدید جزایر قناری به طور اتفاقی پس از اتمام دانشگاهش بود. در آن زمان جزایر قناری به شکل متروک اما با پتانسیل قوی گردشگری بوده است. او پس از مطالعه بر روی این جزایر تصمیم به اجرای برنامه های عمرانی در این جزیره ها، می گیرد. از آن پس پیشرفت های وی آغاز می گردد و او قدم در دنیای بزرگ گردشگری می گذارد. 

وی پس از دیدار با یکی از سفرای ایران که به جزایر قناری سفر کرده بود تصمیم می گیرد به ایران سفر کند و این سفر آغاز فعالیت های اقتصادی و گردشگری او در ایران بوده است.

یکی از اقدامات جالب او پس از ورود به کیش، تقاضای خرید تمامی هتل های کیش بود که نتوانست به این هدف خود دست یابد.

وی به چند زبان زنده دنیا مسلط و حافظ نهج البلاغه می باشد.

حسین ثابت جمله بسیار جالبی دارد که شاید مورد توجه شما هم قرار گیرد.

" برخی می گویند خوب است آدم فقیر باشد اما سالم باشد. اما من اعتقاد دارم آدم باید هم سالم باشد و هم ثروتمند! "

حسین ثابت بکتاش
حسین ثابت بکتاش

#مشاهیر گردشگری جهان را در کارناوال بشناسید.

آیا این مطلب مفید بود؟

43 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

سلام عالی بود وعبرت انگیز خدارا شاکرم

انتشار:15 فروردین 1403

آیا این دیدگاه مفید بود؟

حسن نصرالله ثابت بکتاش

انتشار:21 دی 1402

آیا این دیدگاه مفید بود؟

سلام آقای ثابت بخدا خیلی پول لازم دارم واسه بچه مدرسه ای هیچ پول کرایه ندارم هرروز پیاده میبرمش مدرسه دیگه خسته شدم

انتشار:11 آذر 1402

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.