karnaval.ir

مهسا محرابی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

29 آبان 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

امروز بار دیگر می خواهیم با دیو و دب ( Dave & Deb ) همسفر شویم. همان زوج عاشقی که بعد از 20 سال زندگی مشترک برای ایجاد تغییر در زندگی سفر به دور دنیا را انتخاب کردند و راهی جاده ها شدند. تا به اینجا چندین بار  و در  مختلفی از جمله: تصاویری بی نظیر از زیبایی های ایرلند و تصاویری از زیبایی های سریلانکا با این زوج همراه شدیم و ماجراجویی کردیم. این بار می رویم تا در کنار دیو و دب زیبایی های آفریقای جنوبی را از نظر بگذرانیم.

در اینجا بهتر است توصیف این سفر را از زبان این زوج بشنویم:

یکی از نکات قابل توجه در سفرمان به آفریقای جنوبی تنوع بود؛ تنوع در معنای واقعی کلمه. تنوع در تفریحات، تنوع در دیدنی ها، تنوع در حیات وحش و تنوع در ماجراجویی ها. هر چه بخواهید و با هر سلیقه ای که باشید در اینجا با لیستی از انتخاب ها مواجه می شوید که برای برگزیدن هر کدام باید کلی با خودتان کلنجار بروید و خودتان را برای چشم پوشی روی گزینه های دیگر سرزنش کنید. سفر به آفریقای جنوبی یکی از بهترین تجربه های ما بود، تجربه ای که می خواهیم آن را با شما به اشتراک بگذاریم و این شاید تنها با اشتراک گذاری تصاویرمان میسر شود. پس این تصاویر را ببینید و از زیبایی های آفریقای جنوبی لذت ببرید، اما این را بدانید تا خودتان نروید و از نزدیک نبینید نمی تواند حس واقعی ما را تجربه کنید....

توصیفات دیو و دب ما را وسوسه کرد تا نگاهی به آلبوم تصاویر آنها از آفریقای جنوبی داشته باشیم و لذت دیدن عکس های ثبت شده توسط آنها را با شما به اشتراک بگذاریم.

با کارناوال در این سفر تصویری همراه باشید...

زیبایی های سریلانکا

1) پنگوئن های شهر سیمون، آفریقای جنوبی

مناطق دیدنی آفریقای جنوبی

2) کوه مسطح در کیپ تاون، آفریقای جنوبی

این کوه از زیباترین و شناخته شده ترین مناطق دیدنی و توریستی کیپ تاون به حساب می آید. بسیاری آن را با عنوان بهترین مکان برای پیاده‌روی و اردو زدن یاد می کنند.

مناطق دیدنی آفریقای جنوبی

3) هیچ جای دیگری در دنیا شاید چنین غروب زیبایی نداشته باشد

مناطق دیدنی آفریقای جنوبی

4) این همان تنوعی است که به شما گفتیم

تصویری جالب از لحظه ی خمیازه کشیدن یک اسب آبی در سنت لوسیا

مناطق دیدنی آفریقای جنوبی

5) زیبایی های دشت های آفریقای جنوبی

مناطق دیدنی آفریقای جنوبی

6) در آفریقای جنوبی فیل زیاد خواهید دید

مناطق دیدنی آفریقای جنوبی

7) غار کِنگو در آفریقای جنوبی

غار کِنگو ( Cango Caves ) یکی از محبوب ترین و پر بازدیدترین غارهای آفریقای جنوبی به حساب می آید.

مناطق دیدنی آفریقای جنوبی

8) تصویری زیبا از حیات وحش آفریقای جنوبی

مناطق دیدنی آفریقای جنوبی

9) چشم اندازها در آفریقای جنوبی  همیشه در حال تغییر هستند...

مناطق دیدنی آفریقای جنوبی

10) میتوان هزاران عکس از حیات وحش آفریقای جنوبی ثبت کرد

تصویری از یک حواصیل در یکی از تالاب های آفریقای جنوبی

مناطق دیدنی آفریقای جنوبی

11) تپه های شنی در جنوب کیپ تاون، آفریقای جنوبی

دیدنی های آفریقای جنوبی

12) سواحل سنت لوسیا، آفریقای جنوبی

مناطق دیدنی آفریقای جنوبی

13) شاتی زیبا از زیبایی ها و سواحل آفریقای جنوبی

مناطق دیدنی آفریقای جنوبی

14) عرض اندام یک شیر درنده

مناطق دیدنی آفریقای جنوبی

15) تصویری جادویی از سومین شهر بزرگ آفریقای جنوبی، دوربان

مناطق دیدنی آفریقای جنوبی

هیچ وقت فکرش را هم نمی‌کردم که در دنیای گردشگری و سفر فعالیت کنم؛ برای کسی که در دبیرستان ریاضی و در دانشگاه آی‌تی خوانده کار و پیشه، خشک‌تر از این‌ها معنی می‌شود؛ اما اتفاقی‌تر از چیزی که فکرش را بکنم وارد دنیای سفر شدم.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

2 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

حسن اسکندری

ممنون از راهنمایی و کار بزرگی که انجام دادید

انتشار:26 فروردین 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

حسن اسکندری

با سلام من از تصویربرداران سازمان صداو سیما و اکنون دانشجوی رشته مطالعات جنوب آفریقا در دانشگاه تهران هستم قصد برگزاری نمایشگاه عکس در دانشگاه رو دارم و به کمک اشخاصی مانند شما که تجربه سفر به آفریقا رو دارید نیاز دارم اگر مایل به کمک هستید به من ایمیل بزنید تا توضیحات بیشتر رو خدمتتون ارائه کنم با تشکر

مهسا محرابی

سلام دوست کارناوالی عزیز این مطلب بخشی از تجربه ی سفر یک زوج خارجی به دور دنیاست که ما آن را منتشر کرده ایم. اگر اطلاعات تخصص تری نیاز دارید، بهتر است از کسانی که به این مقصد سفر کرده اند، کمک بگیرید. پایدار باشید

24 فروردین 1396

انتشار:24 فروردین 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.