karnaval.ir

آترا گل محمدی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

11 اردیبهشت 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

شاید تا به حال  تصاویر متعددی از قاره ی آفریقا دیده باشید که هر کدام از آن ها سعی در به تصویر کشیدن مناظر متفاوت و زیبایی از طبیعت و حیات وحش این پهنه ی منحصر بفرد را داشته اند. امروز می خواهیم با یکدیگر راهی سفر به این دیار شویم تا تصاویری متفاوت را برایتان به نمایش بگذاریم. عکس هایی را که امروز برایتان در نظر گرفته ایم از ارتفاعات و با تکنیک هایی متفاوت گرفته شده اند پس به هیچ عنوان تماشای آن ها را از دست ندهید.

آفریقای جنوبی دارای تنوعی باور نکردنی از مناظر زیباست؛ از اقیانوسی با ساحلی از شن های کریستالی گرفته تا جنگل های سبز و مراتع و بیابان های وسیع. همچنین فراوانی در حیات وحش و قرار گرفتن حیواناتی مانند بوفالو، فیل، زرافه و انواع دیگر پستانداران درست در کنار هم، نقطه ی عطف دیگری است که این قاره را به مکان مناسب و کاملی برای ثبت عکس های زیبا تبدیل نموده است.

عکاسی مشهور زاک سکلر (Zack Seckler) متولد بوستون و برنده ی جوایز بزرگی همانند شیر نقره ای سال 2016، جایگاه اول ipl برای بهترین مجموعه کولاژ، لوح تقدیر ipl سال 2016 در رده عکس های هوایی و برنده ی جایزه هنرهای زیبا بوده و با شرکت های بزرگی مانند گوگل، اپل و ... تجربه ی همکاری داشته است. او این بار به آفریقای جنوبی قدم گذاشته تا به گفته خود ترکیب منحصر بفردی از مناظر طبیعی و حیوانات را در این دیار خلق کند و رویای همیشگی اش را تحقق بخشد.

برای خلق چنین عکس هایی او یک هفته در هواپیمای کوچکی بر فراز آسمان آفریقای جنوبی و در فواصلی بین 50 تا 500 متر ارتفاع از زمین در حال گردش برای ثبت بهترین منظره شده و تصاویری انتزاعی و خیره کننده از آن جا به ثبت رسانده است. او معتقد است که ثبت عکس های خلاقانه از یک مکان، دریچه ای برای درک بهتر فرهنگ آنجا و فهم تجربیات جدید به روی انسان باز می کند. نتیجه ی یک هفته تلاش او مجموعه تصاویر دیدنی است که از این قاره به ثبت رسید و در نمایشگاهی در شهر نیویورک به نمایش در آمد. ما هم امروز با یکدیگر به تماشای این عکس های زیبا و دیدنی می نشینیم تا در اعماق ذهنمان زیبایی هایی تکرار ناپذیر و متفاوتی از این قاره ثبت کنیم.

اگر می خواهید بیشتر با دیدنی های آفریقای جنوبی آشنا شوید، مطلب زیر را از دست ندهید:

تصاویری از زیبایی های آفریقای جنوبی

با کارناوال در تماشای این تصاویر خیره کننده همراه شوید و لذت ببرید.

طبیعت و حیات وحش آفریقا

1- گاومیش تنها و سرگردانی بر روی سطحی پر گرد و خاک

طبیعت و حیات وحش آمریکا

2- یک گله بز کوهی شاخدار در حال چرا در میان طبیعتی دیدنی

طبیعت و حیات وحش آمریکا

3- قدم زدن گروهی بزها در ساحلی چشم نواز

طبیعت و حیات وحش آمریکا

4- عکاس، این چشم انداز انتزاعی را دیدار با رودخانه در روز یکشنبه نامیده است

طبیعت و حیات وحش آمریکا

5- لاک پشتی تنها در پهنه آبی بیکران

طبیعت و حیات وحش آمریکا

6- شاتی زیبا از غزال های آفریقایی

طبیعت و حیات وحش آمریکا

7- امواج دریا هم اینجا چهره ای متفاوت به خود گرفته اند

طبیعت و حیات وحش آمریکا

8- ساحلی زیبا و چشم نواز

طبیعت و حیات وحش آمریکا

9- پرواز در ارتفاع کم...

طبیعت و حیات وحش آمریکا

10- تماشای پرواز پرندگان این بار از نمایی متفاوت

طبیعت و حیات وحش آمریکا

11- منظره ی بیابانی که الکساندریا نامیده می شود

طبیعت و حیات وحش آمریکا

12- منظره ی غزال های آفریقایی که همانند نقاشی با سیاه قلم به نظر می رسد

photo by Zack Seckler

کلام آخر

آیا از این تصاویر هوایی لذت بردید؟

آیا به طبیعت آفریقای جنوبی علاقه مندید؟

 آیا تا کنون به آفریقا سفر کرده اید؟

نظرات و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

بانگ جرس می آید.. زندگی رفتن و راهی شدن است فقط پای به ره نِه، تا کشف کنی آنچه نیست در نقشِه. علاوه بر خانه ی آدم، هیچ جا مثل این کره خاکی نمی شود.فرمول های بزرگ و کوچک را کنار گذاشته و نحوه بستن

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.