karnaval.ir

زينب شيرازی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

08 دی 1397

به روز رسانی

23 مهر 1399

مسجد عتیق عکس روز کارناوال

Sona Moayedzadeh

در تصویر پیش رو، بازی نور در مسجد جامع اصفهان را تماشا می کنید. مسجد جامع اصفهان یکی از مهمترین بناهای تاریخی این شهر است که با نام مسجد عتیق اصفهان نیز شناخته می شود. این مسجد بخش های مختلفی را در خودش جای داده است که از آن جمله می توان شبستان ها، گنبد نظام الملک، صحن چهار ایوانی، مدرسه مظفری، گنبد نظام الملک، گنبد تاج الملک، چهار ایوان معروف صاحب و ... را نام برد. جالب است بدانید به اعتقاد بسیاری مسجد عتیق، قدیمی ترین بنای تاریخی اصفهان به شمار می رود که سنگ بنای آن در زمان ساسانیان گذاشته شده است.

این عکس منحصر به فرد را «سونا مویدزاده»، عکاس جوان 39 ساله به ثبت رسانده است. سونا در معرفی خودش می گوید که عکاسی را از سال 1392 به صورت حرفه ای آغاز کرده و در شاخه های عکاسی منظره و معماری فعالیت دارد. این عکاس اهل ارومیه، از اعضا انجمن عکاسان ایران است و برای پیدا کردن سوژه های خود، به نقاط مختلفی از کشور عزیزمان سفر می کند. مویدزاده تا به حال چندین نمایشگاه عکس برگزار کرده است و توانسته با آثارش در چندین جشنواره داخلی و خارجی بدرخشد. از جمله موفقیت های سونا موید زاده می توان به تقدیر از آثارش در فستیوال های آربلای ترکیه، PCA صربستان، مجموعه جشنواره سنگاپور، پلودیف بلغارستان و جشنواره‌ای

 به نام «The South Devon Salon» در انگلیس اشاره کرد. آثار سونا مویدزاده همچنین در جشنواره های خیام و نورنگار نیز مورد توجه قرار گرفته است.

برای آشنایی بیشتر با سونا موید زاده و عکس هایش، بازدید از صفحه او در اینستاگرام را از دست ندهید. اگر هم مشتاقید تا در فرصت بعدی به شهر اصفهان سفر کنید و دوست دارید تا از جاذبه های این شهر بیشتر بدانید، خواندن برنامه سفر 3 روزه به اصفهان و دیگر جاذبه ها را در مطلب مرتبط از دست ندهید. در برنامه سفر اصفهان، در شکلی جدید، برنامه ای حرفه ای و منسجم را در اختیار شما قرار می دهیم تا در سفرتان بهترین دیدنی های اصفهان را از قلم نیندازید. 

چند سالی است که با کارناوال، هر روز دست به قلم می شوم و نوشتن، گاه چالشی روزانه است و گاه، شربت بهار نارنج تگری که در یک روز داغ تابستانی به جانم می نشیند... و این چیزی است که آن را خوش حالی

...

آیا این مطلب مفید بود؟

4 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

مبينا شميرانى

مسجد جلمع اصفهان واقعا زیباست و دیدنی و معماری خیلی چشمگیری داره .

انتشار:16 فروردین 1399

آیا این دیدگاه مفید بود؟

زيباست

انتشار:15 فروردین 1399

آیا این دیدگاه مفید بود؟

ariyan

صحنه ی خیلی زیبایی رو به تصویر کشیدید و واقعا زیبا و خاص هست .

انتشار:06 فروردین 1399

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.