karnaval.ir

زهرا میرزایی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

12 دی 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

در این بخش از گینس های گردشگری قصد داریم شما را با بزرگ ترین کافی شاپ دنیا آشنا کنیم.

اگر خاطرتان باشد در گذشته با بزرگترین رستوران جهان که در دمشق بود و همچنین مرتفع ترین رستوران دنیا آشنا کردیم که هردوی آن ها در کشورهای عربی قرار داشتند، به طور کلی مردمان سرزمین های عرب نشین در سال های اخیر رکوردهای زیادی را در گینس به ثبت رسانده اند که در دنیا بی نظیر هستند و ما سعی داریم به همه ی این رکوردها که در زمینه ی گردشگری هستند سربزنیم و آن ها را با هم مرور کنیم.

امروز هم می خواهیم به یکی دیگر از رکوردهای گینسی که در عربستان سعودی به ثبت رسیده آشنا شویم، این بار به کافه ای می رویم که بزرگ ترین کافی شاپ دنیا است، بزرگترین کافی شاپ دنیا که المسا ( AL MASAA CAFÉ ) نام دارد در شهر ریاض واقع شده است، 1050 صندلی در این کافی شاپ آماده ی پذیرایی از میهمانان است، این کافی شاپ که ملقب به بزرگترین کافی شاپ دنیا است در 13 آگوست سال 2014 میلادی بازگشایی و در همان زمان نامش در گینس به ثبت رسید.

برخی از کسانی که به این کافی شاپ رفته اند عقیده دارند که مکان بسیار شلوغی است و برای صرف جرعه ای نوشیدنی در آرامش مناسب نیست، مسلما این نظر درستی است و 1050 نفر گنجایش برای یک کافی شاپ عدد بزرگی محسوب می شود اما از زمان افتتاح کافی شاپ المسا تا به امروز بر شمار طرفدارانش افزوده می شود و همه می خواهد برای یک بار هم که شده در بزرگ ترین کافی شاپ دنیا ساعاتی را سپری کنند.

دیگر گینس های گردشگری را هم در کارناوال مشاهده نمایید: رکوردهای گردشگری در گینس

جدول گینس

رکورد دار AL MASAA CAFÉ
مکان SAUDI ARABIARIYADH
زمان ثبت رکورد  FEBRUARY 2014 
بزرگترین کافی شاپ دنیا
بزرگترین کافی شاپ دنیا

#گینس های گردشگری ایران و جهان را در کارناوال بخوابند.

زمانی موفق خواهی شد که شوقت به موفقیت، بیشتر از تَرست از شکست باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.