karnaval.ir

یزدان مرشدزاده

انتشار

04 مهر 1395

به روز رسانی

13 آذر 1398

در این قسمت نگاهی خواهیم داشت به بزرگترین هتل در کشور مالزی.

بزرگترین هتل در جهان First World Hotel نام دارد که با داشتن 7,351 اتاق تبدیل به غول دنیای هتل ها شده و یکی از محبوب ترین گزینه های رزرو هتل در بزرگترین شهر مالزی یعنی Pahang Darul Makmur است. قبل از این که تبدیل به یک رکورددار از نظر بزرگی شود 6,118 اتاق داشت و با افزایش تعداد آن ها توانست به بزرگترین هتل در دنیا تبدیل شود.

اتاق ها کاملا به سبکی مدرن و فوق العاده راحت طراحی شده اند. از قسمت های مهم هتل می توان به استخرها، مراکز خرید و انواع اقسام رستوران ها اشاره کرد که همگی در کنار هم باعث بوجود آمدن تجربه ای متفاوت از اقامت در یک هتل می شوند.

جالب است که بدانید مساحت کل این هتل برابر با 46451.52 متر مربع می باشد.

از کوالالامپور تا این هتل بوسیله ی اتوبوس حدود 1.5 ساعت طول خواهد کشید. در هر اتاق از سیستم های تهویه ی هوای حرفه ای استفاده شده و شاید برای برخی عجیب به نظر برسد ولی گاو صندوق هایی برای هر اتاق در نظر گرفته شده است.

در دنیای امروز صنعت هتلداری وارد عرصه ی جدیدی شده و باید برای پیشرفت در این عرصه نوآوری و کیفیت را در کنار هم ارائه داد. مسافر انتظار دارد در کنار اقامت راحتی که دارد از امکانات دیگری هم استفاده کند و این هتل توانسته به خوبی این نیاز را بر طرف سازد. تصور کنید از اتاق فوق العاده راحت و مدرن خود بیرون می آیید و قصد خرید دارید، دیگر نیاز نیست به مکانی دور بروید زیرا در هتل مراکز خریدی ساخته شده است. 

قصد غذا خوردن دارید؟ در همین هتل هم می توانید از رستوران های زیاد و معروف آن بهره ببرید.

 

جدول اطلاعات گینس

 رکورد دار

هتل FIRST WORLD HOTEL

 در چه مکانی

کشور مالزی

 زمان ثبت رکورد گینس

 25 ژوئن سال 2015

بزرگترین هتل در جهان
بزرگترین هتل در جهان
بزرگترین هتل در جهان
بزرگترین هتل در جهان

با #رکوردهای گینس گردشگری در کارناوال آشنا شوید.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.