karnaval.ir

زهرا میرزایی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

29 آذر 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

در این بخش از گینس های گردشگری قصد داریم با بزرگترین رستوران گردان دنیا آشنا شویم که در فهرست رکوردهای گینس نامش ثبت شده است.

رستوران ها اماکنی هستند که از پررفت و آمدترین اماکن در جای جای دنیا می باشند، برای هرچه بیشتر شدن مشتریان، صاحبان رستوران ها دست به هرکاری می زنند یکی از ترفندهایی که در سال های اخیر در حیطه ی رستوران داری بسیار مورد توجه قرار گرفته، ساخت رستوران های گردان است.

بزرگترین رستوران گردان جهان بلینی ( BELLINI RESTAURANT ) نام دارد و در مکزیک است، این رستوران گردان در طبقه ی 45 مجتمع تجارت جهانی مکزیک قرار دارد، مساحت این رستوران 1,044 متر مربع است و گنجایش پذیرایی از 332 نفر را دارد.

رستوران گردان بلینی در سال 1994 میلادی آغاز به کار کرد و در سال 2009 میلادی نامش در فهرست رکوردهای گینس به ثبت رسید. این رستوران وبسایت بسیار خوبی دارد و می توانید از طریق بازدید از وبسایت آن ها رزرو کنید و یا از خدمات و غذاهای خوشمزه ی این رستوران اطلاعات خوبی به دست آورید.

اگر بخواهید یک وعده در این رستوران غذا میل کنید باید چیزی حدود 31 تا 35 دلار هزینه نمایید، در بلینی غذاهایی اروپایی، لاتین، دریایی، مکزیکی و ایتالیایی سرو می گردد و منوی نسبتا گسترده ای دارد و میزبان خوبی برای میهمانانش است.

این رستوران از ساعت 9 صبح تا 2 بامداد باز است و میان وعده، نهار، شام و شام دیروقت را در اختیار میهمانانش قرار می دهد، علاوه بر غذا و خوراکی های لذیذ و بی نظیر این رستوان، ویوی ناب بلینی نقش مهمی در محبوبیت این رستوران دارد، از این رستوران گردان می توانید مکزیک را به بهترین شکل ممکن تماشا کنید.

دیگر رکوردهای گردشگری گینس را در کارناوال بخوانید: رکورد های گردشگری در گینس

جدول گینس

رکورد دار رستوران بلینی
مکان مکزیک
زمان ثبت رکورد 2009 میلادی
بزرگترین رستوران گردان دنیا
بزرگترین رستوران گردان دنیا

#رکوردهای گینس ایران و جهان را در کارناوال بخوانید.

زمانی موفق خواهی شد که شوقت به موفقیت، بیشتر از تَرست از شکست باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.