karnaval.ir

یزدان مرشدزاده

انتشار

28 شهریور 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

در این قسمت نگاهی خواهیم داشت به قدیمی ترین پارک ملی جهان در کشور ایالات متحده ی آمریکا.

پارک ملی یلو استون را می توان اولین و قدیمی ترین پارک ملی جهان دانست. در سال 1872 میلادی زمانی که این پارک ملی افتتاح شد رئیس جمهور وقت آمریکا، Ulysses S Grant بر این عقیده بود که یلو استون همیشه محلی خواهد بود برای تفریح و لذت بردن مردم از طبیعت این منطقه و این اتفاق نیز به وقوع پیوست تا جایی که امروزه تبدیل به یکی از محبوب ترین و پر بازدید ترین پارک های ملی  در جهان و آمریکا شده است.

یلو استون مساحتی برابر با 8,980 کیلومتر مربع دارد و بخش های بیشتر آن در ایالت وایومینگ قرار گرفته است.

از ویژگی های این پارک ملی باید به پوشش گیاهی و جانوری و همچنین طبیعت بکر و زیبایش اشاره کرد. جالب است که بدانید در ابتدا تنها در وایومینگ قرار داشته و با گذشت زمان بخش هایی از آن وارد ایالت های مونتانا و آیداهو شده است.

از دیگر ویژگی هایش می توان به انرژی های زمین گرمایی آن و آبفشان هایش اشاره کرد که در جهان بی مانند هستند. دشت های وسیع، کوهستان، رودخانه های خروشان، دره هایی عمیق و جنگل هایی پوشیده از درخت، این پارک را تشکیل می دهند.

با سفر به این پارک ملی زیبا شما می توانید انواع حیوانات و گیاهان را در یک جا ببینید. مستند سازان و عکاسان زیادی سالانه برای به تصویر کشدن یلو استون به آن سفر می کنند تا لحظات شگفت انگیزش را به ثبت برسانند. در بسیاری از فیلم های سینمایی و تبلیغاتی ردپایی از این پارک ملی به چشم می خورد و این نشان دهنده ی محبوبیت یلو استون می باشد.

کارناوال به شما مطالعه ی مطلب یلواستون قدیمی ترین پارک ملی جهان را پیشنهاد می کند.

 

جدول اطلاعات گینس

 رکورد دار

پارک ملی یلواستون

 در چه مکانی

ایالات متحده ی امریکا، وایومینگ

 زمان

 1 ژانویه سال 1872

قدیمی ترین پارک ملی جهان
قدیمی ترین پارک ملی جهان

با #رکوردهای گینس گردشگری در کارناوال آشنا شوید.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.