karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

05 بهمن 1397

به روز رسانی

15 شهریور 1398

می خواهیم سفری به تایلند داشته باشیم و با دیدن تصاویری از بانکوک، در پایتخت این کشور گشتی بزنیم. در خیابان های این شهر به راه می افتیم و گوشه ای از دیدنی های بانکوک را از نظر می گذرانیم. در این عکس ها به جریان زندگی در پایتخت تایلند نگاه می کنیم و می بینیم که گردشگران چگونه از بودن در این شهر لذت می برند. عکس های شهر بانکوک بخشی از زیبایی های این دیار را نشان مان می دهند و گردشی جذاب را برای مان رقم می زنند. با کارناوال همراه باشید و به تماشای این تصاویر بنشینید.

1- گردشگران در بانکوک، استفاده از حمل و نقل عمومی را به هر شیوه دیگری ترجیح می دهند. آنها این گونه با سرعت بیشتری میان جاذبه های مختلف حرکت می کنند و زیبایی های بیشتری را می بینند.

شب بانکوک

Anton | Flickr

2- در این میان گردشگرانی هستند که برای گردش در شهر، از تورهای اختصاصی استفاده می کنند؛ مانند همین گروهی که سوار بر قایق شده اند و در بازار شناور دامنن سادوآک (Damnoen Saduak) گشت می زنند.

بازار شناور دامنن سادوآک

Aphotostory | Shutterstock

3- البته انواع خاصی از تورها هم در شهر وجود دارند؛ مانند تورهایی که با فیل شما را به گردش می برند.

تورهای فیل در تایلند

Thanapun | Shutterstock

4- حمل و نقل با ریکشا یا توک توک ها هم برای گردشگران جذاب است.

توک توک تایلند

Itman__47 | Shutterstock

5- چائو پرایا (Chao Phraya River) رود اصلی شهر بانکوک است و می توان با قایق های سنتی و کشتی ها، در آن به گردش پرداخت.

چائو پرایا

Smolina Marianna | Flickr

6- مثل همه شهرهای بزرگ، در اینجا هم تاکسی برای رفت و آمد پیدا می شود اما تاکسی ها در بانکوک تنها در بخش حمل و نقل کاربرد ندارند؛ آنها با رنگ های زیبای شان جذابیت خاصی برای پایتخت بانکوک ایجاد کرده اند.

تاکسی های بانکوک

Chantal de Bruijne | Shutterstock

7- معبد وات فو (Wat Pho) معروف ترین جاذبه شهر بانکوک است و به خاطر تزیینات ظریف و ریزه کاری هایش شهرت زیادی دارد.

معبد وات فو

Siambizkit | Shutterstock

8- کاخ بزرگ تایلند، مجموعه‌ای از ساختمان های سلطنتی است که از قرن هجدهم میلادی تا کنون، به عنوان محل اقامت رسمی پادشاهان کشور مورد استفاده قرار می گیرد. 

کاخ بزرگ تایلند

Efired | Shutterstock

9- معبد وات فرا كائو (Wat Phra Kaew)  مقدس ترین معبد بودایی در تایلند به شمار می رود و گردشگران زیادی را به سوی خود می کشاند.

معبد وات فرا كائو

Cowardlion | Shutterstock

10- بازدید از بزرگترین مجسمه بودای طلایی فرصتی است که در بانکوک به دست می آورید. کافیست خودتان را به معبد وات تریمت (Wat Traimit) برسانید تا این مجسمه 5.5 تنی را ببینید.

معبد وات تریمت

Saiko3p | Shutterstock

11- به سختی بتوانید در شهر بانکوک از چشم انداز معبد وات آرون (Wat Arun) در کنار رود چائو پرایا چشم پوشی کنید؛ به ویژه هنگامی که بازتاب نور صبحگاهی را می توانید بر روی ساختمان ببینید.

 

معبد وات آرون

Jesse33 | Shutterstock

12- معبد وات ساکت (Wat Saket) یا کوه طلایی، جایی است که به شما چشم انداز خیره کننده ای در غروب آفتاب هدیه می دهد.

معبد وات ساکت

Pranodhm | Shutterstock

13- اینجا خانه جیم تامپسون (Jim Thompson) است؛ یک بازرگان آمریکایی که در دهه 1950 و 1960 صنایع ابریشمی تایلند را احیا کرد.

خانه جیم تامپسون

Twang_Dunga | Flickr

14- اکثر گردشگران، با دیدن غذاهای خیابان تایلند دهان شان آب می افتد و وسوسه می شوند تا طعم آنها را امتحان کنند.

غذاهای خیابانی تایلند

David Kucera | Shutterstock

15- شب بازار قطار روتچادا (Ratchada Night Train) بازاری رنگارنگ است که در آن می توانید به غذاها، کافه ها، فروشگاه ها و فعالیت های تفریحی دسترسی داشته باشید.

شب بازار قطار روتچادا

Nook Thitipat | Shutterstock

16- مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک (Siam Paragon) جایی است که شما را با ظاهر لوکسش وسوسه می کند. درون این مرکز خرید همانند بیرونش جذاب است و فروشگاه ها و رستوران ها و سینمای آن خدمات خوبی به شما ارائه می دهند.

سیام پاراگون بانکوک

Jedsada Kiatpornmongkol | Shutterstock

17- و اینجا بهشت عاشقان خرید است؛ مرکز خرید سنترال ورلد بانکوک (Central World)، یکی از بزرگترین مراکز خرید دنیا.

مرکز خرید سنترال ورلد بانکوک

MJ Prototype | Shutterstock

18- ساختمانی که با الهام از ترمینال فرودگاهی ساخته شده است و در هر طبقه آن نمادی از شهرهای معروف جهان همچون سان فرانسیسکو، لندن، توکیو، استانبول و ... را می بینید. اینجا مرکز خرید ترمینال 21 بانکوک است.

ترمینال 21

Littlewormy | Shutterstock

19- برای فرار از هرج و مرج شهر، پارک لومپینی (Lumphini Park) بهترین گزینه در بانکوک است؛ جایی پر از آرامش با یک دریاچه مصنوعی.

پارک لومپینی

Shutterstock / All About Space

20- برای آرامش و فراموش کردن خستگی ها، هتل ها و اسپاها در بانکوک گزینه بسیار خوبی هستند.

هتل بانکوک

vladimir salman | Shutterstock

سخن آخر

با مرور تصاویر، گشتی در شهر بانکوک زدیم و نگاهی به جاذبه های دیدنی آن داشتیم. 

نظر شما درباره این تصاویر چیست؟

آیا تا به حال به بانکوک سفر داشته اید؟

کدام یک از جاذبه های این شهر را بیش از همه دوست دارید؟

منتظر دیدگاه های تان هستیم.

 

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.