karnaval.ir

زهرا میرزایی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

05 دی 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

در این بخش از گینس های گردشگری با تاب گردانی ( تاب گردان ) آشنا می شویم که در دنیا بلندترین است.

تاب گردان ها از وسایل محبوب شهربازی و پارک ها هستند و توانسته اند در گینس رکوردهای مهیجی به ثبت برسانند، این بار با تاب گردانی آشنا می شویم که بسیار بلند است، چرخ و فلک ها انواع بسیار گوناگونی دارند این بار می خواهیم با چرخ و فلکی آشنا شویم که به صورت تابی گردان است.

بلندترین تاب گردان دنیا در آمریکاست و در ایالت تگزاس واقع شده و اسکای اسکریمر ( Texas SkyScreamer ) نام دارد، این تاب گردان در ارتفاع 122.78 متری از زمین به علاقمندان سواری می دهد، این تاب گردان در شهربازی سیکس فلگز ( Six Flags ) یا شش پرچم تگزاس قرار دارد، این شهربازی مساحتی بالغ بر 212 هکتار دارد و یکی از محبوب ترین شهربازی های آمریکاست. این شهربازی در سال  1961 میلادی تاسیس شد اما تاب گردان وحشتناک اسکای اسکریمر در سال 2013 میلادی به این مکان اضافه گشت. تاریخ ثبت رکورد این تاب گردان در رکوردهای گینس سال 2013 میلادی می باشد.

جالب است بدانید که شهربازی دیگری هم به نام شش پرچم در ایالت جورجیا وجود دارد که چرخ و فلک و ترن های بسیار هیجان انگیزی در آن وجود دارند و کارناوال حتما در آینده به صورت اختصاصی به هر دو شهربازی شش پرچم در تگزاس و جورجیا خواهد رفت و به صورت مفصل برای شما عزیزان از این دو شهربازی خواهد گفت، این دو شهر بازی شباهت های زیادی با هم دارند و تقریبا به یک صورت مدیریت می شوند.

تا به حال با کارناوال با چندین شهربازی آشنا شده ایم که پیشنهاد می کنیم از آن ها نیز دیدن نمایید:

بهترین شهربازی های استانبول

بزرگ ترین شهربازی سرپوشیده دنیا | گینس های گردشگری

قدیمی ترین شهربازی دنیا | گینس های گردشگری

شهربازی دریم ورلد تایلند | تجربه یک روز هیجانی

دیگر رکوردهای گردشگری گینس را در کارناوال بخوانید: رکورد گردشگری در گینس

جدول گینس

رکورد دار SIX FLAGS OVER TEXAS
مکان UNITED STATESARLINGTON
زمان ثبت رکورد 17 JUNE 2013
بلندترین چرخ و فلک دنیا
بلندترین تاب گردان دنیا
بلندترین تاب گردان دنیا

#رکوردهای گینس ایران و جهان را در کارناوال بخوانید.

زمانی موفق خواهی شد که شوقت به موفقیت، بیشتر از تَرست از شکست باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟

2 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

خیلی جالب بود این سایت رو هم ببینید WWW.IEPM.IR WWW.PROJEBAMA.IR

انتشار:09 شهریور 1398

آیا این دیدگاه مفید بود؟

رسول

واقعا هيجان انگيزه

انتشار:07 اردیبهشت 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.