karnaval.ir

زينب شيرازی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

13 دی 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

چند سالی است که با کارناوال، هر روز دست به قلم می شوم و نوشتن، گاه چالشی روزانه است و گاه، شربت بهار نارنج تگری که در یک روز داغ تابستانی به جانم می نشیند... و این چیزی است که آن را خوش حالی

...

آیا این مطلب مفید بود؟

3 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

یه سوال دیگه خدمتتون داشتم. چون بنده قصد دارم به جاهای متعددی تركيه سفر کنم، میخوام نظرتون رو راجب این بدونم که من خودم بلیط پرواز تهیه کرده و شخصا به اون کشور برم و هتل رو حضوری همونجا بگیرم. چطوره؟ ممکنه من یه هتل خاص رو در نظر داشته باشم و شخصا به همون هتل مراجعه می کنم و اتاق میگیرم. راحته این کار؟/

بستگى داره ولى بيشتر موارد هزينتون زيادته ميشه

05 مهر 1400

انتشار:10 فروردین 1399

آیا این دیدگاه مفید بود؟

حميد

سلام
كمترين هزينه براي گرفتن يه هتل كدوم از اين موارد ميشه؟ 

زينب شيرازی

سلام دوست عزیز کارناوالی

همان طور که می بینید طیف هزینه هر مورد جداگانه ذکر شده است. ضمن این که در کنار هزینه لازم است به نوع اتاق هم توجه کنید.

با آرزوی سفری خوش برای شما

06 خرداد 1397

انتشار:25 اردیبهشت 1397

آیا این دیدگاه مفید بود؟

مهدی فخاری

سلام ببخشید من میخواستم واسه یک ماه اقامت داشته باشم تو استانبول بنظر شما آپارتمان بهتره یا هتل ارزان از لحاظ قیمت 

زينب شيرازی

سلام دوست عزیز کارناوالی

این موضوع به موارد مختلفی بر می گردد که باید در نظر بگیرید. به طور مثال محل اقامت، امکانات آپارتمان و وسعت در هزینه نهایی تأثیر خواهند داشت. اگر با توجه به این موارد به دنبال آپارتمانی ارزان هستید، اقامت یک ماهه آپارتمان برای شما ارزان تر تمام می شود. اما در هر حال توصیه من برای نتیجه دقیق تر آن است که در میان آپارتمان ها و هتل های ارزان قیمت قدری جستجو کنید و هزینه نهایی آن ها را با هم مقایسه کنید.

برای این کار می توانید از سایت معتبر بوکینگ استفاده کنید.

با آرزوی سفری خوش برای شما

30 آذر 1396

انتشار:03 آذر 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.