karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

26 فروردین 1397

به روز رسانی

15 شهریور 1398

به نقل از خبرگزاری ایرنا، نخستین هواپیمای حامل گردشگران برزیلی وارد ایران شد و در فرودگاه شیراز به زمین نشست. این هواپیما حامل 62 گردشگر و 14 خدمه خارجی بود و سرنشینان آن قرار است به مدت چهار روز از اماکن گردشگری استان فارس بازدید کنند.

ابراهیم پورفرج، مدیرعامل شرکت پاسارگاد تورز اولین هواپیمای حامل گردشگران برزیلی را به کشور و استان فارس آورده است. او درباره این کار گفت:

این گردشگران برزیلی مدت چهار شب در ایران و البته تنها در استان فارس اقامت دارند و در این مدت از تمام اماکن گردشگری و فرهنگی شهر شیراز و همچنین از مجموعه تخت جمشید، نقش رستم ،نقش رجب و پاسارگاد بازدید خواهند کرد. 

ابراهیم پورفرج ادامه داد:

اولین هواپیمای حامل گردشگران برزیلی از کشور هند به سمت استان فارس پرواز کرده و ظهر دوشنبه شیراز را به مقصد کشور ایتالیا ترک خواهد کرد. 

وی اضافه کرد:

این اولین هواپیمای حامل گردشگران برزیلی است که به ایران وارد شده ولی پیش بینی می کنیم که در سال جدید ورود هواپیماهای گردشگری برزیلی به کشور افزایش یابد. 

پورفرج گفت:

پیش بینی می شود ظرف دو هفته آینده دومین هواپیمای چارتر حامل گردشگران برزیلی به استان اصفهان وارد شود. 

شیراز

#اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.